fredag 8 juni 2012

Det duggar inte tätt...

...när det kommer till uppdateringar här på bloggen.

Det mesta av det beror ju på att det är lite att göra
i tillvaron. Dagarna rinner iväg och det är inte så
mycket jag orkar säga om den saken.

I allt stök kring mormors bortgång hamnade denna
urvackra kanna i min ägo. Eller, det var meningen
att jag skulle sälja iväg den. Men frågan är om jag
inte ska ta och behålla den. Den passar så ruskigt
bra på mitt köksbord med en bukett sommarblommor i.
(läs ogräs plockat i trädgården)
Så vad säger ni - behålla eller sälja?

I övrigt så verkar vi ha fått lite av en släng av försommarvärme.
Jag tror vädret har glömt bort sig och ger oss värme
av ren förvirring - för någon vidare värme är vi inte
bortskämda med här uppe i Västernorrland inte!
Man får vara glad för det lilla!

Men vackert - DET är det ju!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar